Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:400
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 87 stížnostech.

#47919Přemrzlé ovoce a zelenina

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2021, před měsícem

Marcela Macháčková

Znění stížnosti

Lidl Karlovy Vary, Dolní kamenná 1051/8, 22.1. 2021.
Byla jsem na větším nákupu na prodejně Lidl v Karlových Varech, domnívám se, že v daný den bohužel došlo během dodávky zboží k namrznutí, kdy byla znehodnoceno zejména ovoce a zelenina, jež bylo na prodejně k dispozici.
Vyjma rajčat a ředkviček, které byla malé a zelené, byla zelenina viditelně “obranná a otrhaná”, například řapíkatý celer, ze kterého doslova nic nezbylo. Balení cibule, které jsem zakoupila, bylo v podstatě na vyhození, vše přemrzlé. K balení jablek jsem se zatím nedostala, avšak jediné z daného nákupu, co nebylo znehodnoceno mrazem, byly banány...
Jsem přesvědčena, že jsem toho dne nebyla jistě jediná zákaznice, která si tohoto problemu všimla. Přímo na prodejně jsem daný problém s nikým ze zaměstanaců neřešila, myslím si, že by to v daný moment nemělo efekt.
Do Lidlu chodíme rádi a to hlavně proto, že jsme velmi spokojeni s vždy čerstvou nabídkou ovoce a zeleniny. Tato zkušenost nás velmi zklamala a doufám, že dostanu nějaké vyjádření.

Poukázat bych však chtěla na to, že dané zboží bylo prodáváno za PLNOU PŮVODNÍ CENU!!!


Produkt

Ovoce a zelenina- rajčata, ředkvičky, řapíkatý celer, cibule


Požadované řešení

Finanční kompenzace se pravděpodobně všichni obléhání zákazníci z daného dne nedočkají, očekávala bych tedy alespoň pravdivé vyjádření od společnosti Lidl.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 16:16, před měsícem

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Pokud by se problém s jakostí potravin rostlinného původu opakovat, může spotřebitelka zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností a nad jakosti ovoce a zeleniny.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2021 23:47, před 12 dny

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.