Společnost


DuPonti s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47942Neoprávněně stržená platba kartou

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2021, před měsícem

Gábina Dejmková

Znění stížnosti

V lednu 2021 jste mi neoprávněně strhli částku 500 Kč z účtu. Já si Vaše služby neobjednala. Je to protiprávní jednání.
Žádám vrátit částku zpět!!


Produkt

Katolická seznamka


Požadované řešení

Vrátit částku. Vyškrtnout ze seznamu. Měla jsem předplaceno do 13. 12. Po tomto datu jsem službu neobnovila, ani předtím jsem nebyla aktivní na vašem webu. Je to drzé chování.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2021 07:40, před měsícem

Dle smluvních ujednání na https://www.katolickaseznamka.cz/terms-and-conditions je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu poskytovatele. Obdržení výpovědi je poskytovatel povinen uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho emailovou adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2021 08:33, před měsícem

Dobrý den, paní Dejmková,

zašlete nám prosím poslední 4 čísla karty, ze které platba proběhla. Tak platbu nejsnáze dohledáme.

S pozdravem
DuPonti s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 15:15, před 2 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.