Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:38
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 128 stížnostech.

#48251Poplatek za blokaci služeb, doplatek slevy na telefon v plné výši

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2021, před rokem

Jana Koubová

Znění stížnosti

Jsem dlouholetým včas platícím zákazníkem Vodafone. V létě se stalo, že mi odpojili internet a tři měsíce trvalo než se problém vyřešil (po mém složitém pátrání přes Cetin) a nakonec reklamaci vyhověli a omluvili se. V souvislosti s tím mi ale nadále účtovali 2x internet na jednu přípojku, což jsem opět vyreklamovala a oni mi vyhověli. To se opakovalo ještě dvakrát. Poslední faktura ale částkou převýšila limit mého inkasa v bance, platba neproběhla a tak nám omezili odchozí služby. A když přišla další faktura, ukázalo se, že za blokaci chtějí 1500,- Kč. Problém je, že se faktura musí zaplatit a pak teprve reklamovat. Teď mi ale 1500 vrátit nechtějí, i když platba neprošla jejich vinou. Tak jsem se rozhodla změnit operátora. Volala mi paní a přemlouvala, abych neodcházela, že tu blokaci platit nebudu muset. Jiný operátor už byl ale domluven. Takže nastalo další nemilé překvapení: blokaci zaplatit musím a k tomu musím zaplatit slevu (5694 Kč) na telefon, kterou jsem dostala při podpisu smlouvy. Pochopila bych, kdyby chtěli poměrnou část, ale celou cenu telefonu? Smlouva byla na 36 měsíců a k odchodu došlo po 25 měsících. Dalo by se s tím něco udělat, prosím?


Produkt

poplatky za blokaci služeb, doúčtování slevy na telefon v plné ceně


Požadované řešení

Uvítala bych, kdyby mi poplatek za blokaci zrušili, neboť byla poněkolikáté chybně účtována služba navíc. Také by mi přišlo fér, abych nemusela doplácet plnou cenu telefonu ale jen poměrnou část, jak se píše v posledním dodatku (bod 3.5) ke smlouvě, kterým jsem prodloužila smlouvu. Děkuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 16:45, před rokem

Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním, může ho reklamovat. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud jde o ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran, může operátor požadovat úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek. Nicméně výše této úhrady musí být dle § 63 odst. 1 písm. p) bod. 2 zákona 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, spotřebiteli sdělena ve smlouvě srozumitelným, úplným a snadno přístupným způsobem.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2021 08:28, před rokem

Dobrý den, paní Koubová, abychom se na to mohli podívat, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2021 17:23, před rokem


Jana Koubová

Stížnost zaslána poštou na reklamační oddělení. Její znění si můžete přečíst v přiloženém souboru.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2021 17:36, před rokem

Dobrý den, paní Koubová, děkuji za informaci. Kolegové na reklamačním oddělení Vaši reklamaci prověří a budou Vás informovat. Věřím, že se vše dořeší k oboustranné spokojenosti. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 09:04, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2021 23:36, před 12 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.