Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:838
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 131 stížnostech.

#48326Nevrácená platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2021, před 26 dny

Vladimír Razím

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 28.11.2020 jsem vytvořil objednávku u společnosti Alza a téhož dne ji předem zaplatil, jednalo se o částku 5 858Kč.
Objednávka byla stornována z důvodu nedodání zboží ze strany kurýrní služby, následně byla vytvořena dne 7.12 naprosto totožná objednávka, která dorazila bez problémů. Co se týče objednávky č. 1 (vytvořená 28.11.2020) Alza zasílá dobropisy jednotlivě, tudíž mi vystavila celkem čtyři dobropisy v hodnotě 4 460Kč. Rozdíl mezi mnou zaslanou platbou a vrácenou tedy činí 1 398. Chybí dobropis ve kterém se nachází jedna položka v hodnotě 1 299 + 99(doprava).
Společnosti Alza jsem dokonce našel chybu a jednal s nimi telefonicky o vrácení posledního dobropisu, ale marně. Vždy to operátorka vidí, není problém, ale nic se neděje.
V posledních dvou hovorech jsem zrovna nebyl příjemný, jelikož tuto záležitost s nimi řeším dva měsíce a ztrácím tím čas i trpělivost.
Společnost Alza byla mou nejoblíbenější volbou pro objednávání, ale teď bych si už neobjednal nic i kdyby to byl poslední e-shop.


Produkt

NEVRÁCENO ZA PRODUKT: KÓD - GAR18510-20


Požadované řešení

OKAMŽITÉ VRÁCENÍ PLATBY!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2021 12:43, před 26 dny

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy ohledně nedodaného zboží, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2021 14:54, před 24 dny

Dobrý den,

ráda bych se Vám jménem naší společnosti omluvila za vzniklou situaci.

Celou záležitost jsem prověřovala a podařilo se mi zjistit, že došlo k delší prodlevě z důvodu, že jsme čekali na vrácení produktu od dodavatele, moc mě to mrzí. Aktuálně jsem se postarala jak o vystavení dobropisu, tak vrácení částky zpět na Váš účet. Více informací Vám zašlu na e-mail, pod kterým byla objednávka vytvořena.

Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, Alza.cz


Vladimír Razím

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.2.2021 15:17, před 20 dny

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

rád bych poděkoval dTestu za rychlé vyřízení.