Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:197
Z toho za letošní rok:73
Stále v řešení:57
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

96%
4%
Toto skore je založeno na 75 stížnostech.

#48494Faktura za nepřevzaté zboží a navíc stornované objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2021, před 18 dny

Ondřej Musil

Znění stížnosti

Dne 11.1.2021 jsem se nechal zlákat reklamou na vitamín D Vitasolaris na rok zdarma za poštovné. Objednal jsem tedy a asi o hodinu později si své počínání rozmyslel a svoji objednávku stornoval i s požadavkem o vymazání mých osobních údajů z databáze. Odpověď na moji storno objednávku s potvrzením o výmazu osobních dat mi přišla e-mailem až 14.1.2021. Znovu připomínám, že storno mojí objednávky proběhlo ten stejný den co objednávka a asi s hodinovým odstupem. Storno bylo potvrzené, nic jsem nepřebíral a dne 16.2.2021 se mi objevila ve schránce složenka za neuhrazenou fakturu i s penále na 84,- Není mě tedy jasné jak podivně tento e-shop funguje když komunikace nefunguje.
Na infolinku se dovolat je nadlidský výkon a proto řeším zde.


Produkt

Vitamín D Vitasolaris č. objednávky 2101325529


Požadované řešení

Chci, aby mi firma Naturamed přestala posílat složenky za stornované a nepřevzaté zboží a dále mě už nijak nekontaktovala.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2021 09:36, před 18 dny

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2021 12:54, před 18 dny

Vážený pane Musile,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Potvrzujeme Vám přijetí objednávky produktu Vitamín D3 VitaSolaris ze dne 11.1.2021. Rádi bychom Vás také informovali, že požadavky našich zákazníků, zaslaných prostřednictvím emailové zprávy, vyřizujeme postupně a proto se omlouváme, že Vám nebylo ihned odpovězeno. Zákazníkům proto doporučujeme obrátit se také na naši zákaznickou linku. Každý zákazník má právo odstoupit od smlouvy a to ve lhůtě 14 dní (v naší společnosti dokonce i nad rámec této zákonné lhůty), proto zákazníci, kteří nemají o objednané zboží zájem, ho samozřejmě můžou zaslat zpět na adresu naší společnosti. Informaci o tom, že jste zboží neobdržel jsme z Vaší strany dříve neobdrželi, systém evidoval neuhrazenou pohledávku ve výši 49,- Kč a následně Vám bylo odesláno upozornění na dlužnou částku. Vzhledem k Vašemu prohlášení, že Vám zásilka nebyla doručena (zpět do našeho skladu se ale nevrátila) byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Rádi bychom Vás také informovali, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu v termínu 14.1.2021, odpověď na tento požadavek Vám byla zaslána emailem a téhož dne jste byl také emailem informován, že zásilka byla již odeslána. Nyní tedy považujeme vzájemný smluvní vztah za ukončený a z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Ondřej Musil

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.2.2021 13:03, před 18 dny

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyjádření z Vaší strany a uvedení celé záležitosti na pravou míru. Tímto tedy považuji celou věc za uzavřenou.