Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:829
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 130 stížnostech.

#48680Nevrácená platba

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2021, před 7 dny

Ivona Vondráková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 29.11.2020 jsem si objednala u společnosti Alza zboží s doručením do Alzaboxu a zboží předem online uhradila. Zboží bylo skladem, doručeno mělo být následující den. V prvním týdnu od objednání mi byl 5x posunut termín dodání, následujících dalších cca 5 dní již bylo zcela bez komunikace. Proto jsem objednávku 11.12.2020 stornovala. Od té doby čekám na vystavení dobropisu a vrácení platby. Marně. Prvně jsem se snažila cca po měsíci čekání napsat stížnost skrz objednávku - to jako by se nestalo. Absolutně bez odezvy. Následně jsem již 5 x volala vždy zhruba po týdnu zákaznickou linku a stále se nic neděje. Před více jak 14 dny mě operátorka přemluvila k zaslání čestného prohlášení, že jsem si zboží nepřevzala - což ale musí mít společnost v systému - přesto jsem tedy souhlasila a prohlášení obratem zaslala. Nicméně stále jsem se nikam neposunula. Údajně se čeká - již měsíc - na potvrzení skladu, že tam to zboží mají, že jsem si ho nepřevzala. Naposledy jsem volala v neděli 21.2. - operátor mi slíbil vyřízení s maximální prioritou, aby ještě ten den zaslali dobropis, bohužel opět se tak nestalo.


Produkt

Obj.č.429428240 - bezdrátová sluchátka Lamax Dots2 - kód LMA031dot2


Požadované řešení

Okamžité vrácení platby zpět na účet, z něhož bylo zboží uhrazeno


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2021 09:23, před 7 dny

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy ohledně nedodaného zboží, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2021 15:40, před 3 dny

Dobrý den,

děkujeme za posouzení.

Se zákaznicí jsem se spojila telefonicky s omluvou a informací, že jsem pro ni vystavila dobropis a finanční prostředky proplatila zpět na účet. Zároveň od nás dostala kompenzaci ve formě dárkového šeku na příští nákup. Vše je tedy v pořádku.

Děkuji, Dita, péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2021 07:20, včera

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a případné uzavření případu.


Ivona Vondráková

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.3.2021 08:50, před 21 minutami

Dobrý den,
ano, společnost se se mnou telefonicky spojila, paní se mi za tuto nepříjemnost omluvila, v zápětí mi na mail dorazilo číslo vystaveného dobropisu a dárkový šek. Dnes mi na účtu naskočila i vrácená platba. Děkuji dTestu za pomoc při řešení mého problému.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.