Společnost


DuPonti s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#48701Neoprávnená platba kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2021, před 5 měsíci

Marián Franek

Znění stížnosti

Spoločnosť Duponti si neoprávnene stiahla 45 euro z môjho účtu aj keď som si u tejto spoločnosti nič neobjednal. Nepoznám túto firmu a nekontaktoval som ju za žiadnym účelom.


Požadované řešení

Vrátenie peňazí v plnej sume


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2021 11:00, před 5 měsíci

Ze zkušeností ostatních spotřebitelů vyplývá, že jim společnost částku strhává v případě, že se registrovali na portálu https://www.katolickaseznamka.cz/.

Dle smluvních ujednání na https://www.katolickaseznamka.cz/terms-and-conditions je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu poskytovatele. Obdržení výpovědi je poskytovatel povinen uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho emailovou adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2021 08:38, před 5 měsíci

Dobrý den, pane Franku,
firma DuPonti provozuje několik seznamek. Pro dohledání platby a vyřešení situace bude nejlepší, když nám napíšete poslední 4 čísla karty, ze které byla platba provedena.

S pozdravem
DuPonti s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2021 12:36, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 08:58, před 3 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.