Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2671
Z toho za letošní rok:96
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#48710Odmítnutí vydání potvrzení o platbě za služby uhrazené v hotovosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2021, před měsícem

Ing. Jaroslav Benda, Ph.D.

Znění stížnosti

Dne 22.02.2021 v 11:18hod / 604012 jsem jako zákazník 2000149756203 podával na poště 690 02 Břeclav 2 celkem 6ks listovních doporučených záslilek. Po obdržení tzv. Podací strvzenky jsem pracovnici u přepážky požádal o vystavení Potvrzení o zaplacení v hotovosti pro účely účetnictví za služby uhrazené v hotovosti.
Pracovnice u přepážky mi odmítla toto potvrzení vydat s tím, že bych si "uplatnil" dvoje náklady.
Nepomohlo mi ani to, že jsem ji sdělil, že jako soudní znalec přikládám Podací strvrzenku v originále soudu vč. vyznačení data doručení.
Odmítavým až arogantním způsobem se chovala vůči moji osobě jako bych byl ....


Požadované řešení

K uvedsené věci bych považoval za vhodné poskytnutí Potvrzení na částku vyplacenou u přepážky tj. 280,-Kč a písemnou omluvu pracovnice poštovní přepážky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2021 10:18, před měsícem

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.