Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2671
Z toho za letošní rok:96
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#48757Nesouhlas s cenou za zasilku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 minut 49 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2021, před měsícem

Monika Járová

Znění stížnosti

Dobry den, koupila jsem si z "druhe ruky" spodni pradlo. Pisi zamerne obsah zasilky, aby byla predstava jasna. Balicek je veliky 27 × 15 cm..velikost prodlouzene obalky. Vyska cca.4 cm...mekka zasilka, hmotnost 0,087 kg. Prodejkyni jsem zaslala cca.60,- Kc na dopravu. Ta me sokovala, kdyz mi napsala ze platila 99,- Kc. Ja sama posilam bezne a tohle mi prijde opravdu neumerne a temer "okradani klientu". Zasilku jsem nafotila,nerozbaluji ji ...jsem schopna fotografie i dolozit. C.zasilky - BA0343032247X. Verim, ze tento problem vyresite k me spokojenosti. Prodejkyne chce, pochopitelne, financni rozdil ode me doplatit. S pozdravem M.Járová


Produkt

Mala zasilka o hmotnosti 0,087 kg privezena vasim dopravcem !!


Požadované řešení

Vraceni financniho rozdilu. Zasilka je nerozbalena a mohu ji odnest k prevazeni a posouzeni na nejblizsi pobocku posty.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 11:16, před měsícem

V případě, že je chybně vyúčtována cena za poskytnutou službu a zákazník tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman