Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:458
Z toho za letošní rok:323
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#48804Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2021, před 2 měsíci

Miroslav Lhoták

Znění stížnosti

20.2.2021 jsem objednal a zaplatil roušky. Po dotazu na dodání mi chodí stále stejný automatický mail. Telefonní číslo má pouze zaplněnou hlasovou schránku.


Produkt

11629 100% PURE Dezinfekce roušek a respirátorů ve spreji - 100ml 2 199 Kč 398 Kč 1952/M2 Sada 5ks Respirátor BreaSAFE® COMMUNITY MASK FFP2 | 58,-Kč/kus Barva: Černá, Velikost: M 1 290 Kč 290 Kč 1952/M3 Sada 5ks Respirátor BreaSAFE® COMMUNITY MASK FFP2 | 58,-Kč/kus Barva: Béžová, Velikost: M


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2021 13:57, před 2 měsíci

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 15:11, před měsícem

Spotřebitel nás prostřednictvím e-mailové komunikace informoval, že mu byly vráceny peněžní prostředky. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením smírného řešení.