Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#48811Stížnost na pobočku P-10 Eden

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2021, před 3 lety

Jan Badida

Znění stížnosti

Pán na pobočce mi zdelil že se smlouva automaticky prodlužuje což není pravda na můj nový požadavek na navázání pokračování smlouvy od data zúčtování souhlasil ale požadavek byl vyřízení až o 14dni později což vedlo o navýšení poplatku a aby toho nebylo málo tak moji návštěvu zapiral a operoval furt s datem ne podání ale až vyřízení požadavků ve finále se cena navýšila není to poprvé na této pobočce.


Požadované řešení

Nelhat


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému