Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:458
Z toho za letošní rok:323
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#48915Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2021, před 2 měsíci

Alena Labodová

Znění stížnosti

Objednáno 22.2., placeno převodem. Přijetí platby potvrzeno 23.2.
Poslední zpráva z 23.2.: V současné době zpracováváme Vaší objednávku v obchodě Ochrannerousky.cz

O expedici vás budeme neprodleně kontaktovat.

Kód objednávky: 542999
Datum: 22.2.2021
Od té doby hluboké mlčení. Hodnota objednávky 2263 Kč. Zkoušela jsem v pátek 26.2. urgovat mailem na info@ochrannerousky.cz, bez odezvy.


Produkt

11629 100% PURE Dezinfekce roušek a respirátorů ve spreji - 100ml 1 199 Kč 199 Kč 5315 Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - bílá 4 149 Kč 596 Kč 5536 Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - černá 2 249 Kč 498 Kč 24958 Jemný prací gel na roušky a nanoroušky BAMBOO Gold 300ml 1 490 Kč 490 Kč 39591 10x Ochranný respirátor FFP2 - 24,-Kč/kus Ochranný respirátor FFP2 / 10 ks 2 240 Kč 480 Kč PPL 1 0 Kč 0 Kč Platba bankovním převodem - předem 1 0 Kč 0 Kč CENA CELKEM: 2 263 Kč Zaokrouhlení: 0 Kč Cena bez DPH: 1 953,55 Kč DPH: 309,45 Kč


Požadované řešení

urychlené splnění dodávky nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 10:11, před 2 měsíci

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 11:28, před měsícem

Spotřebitelka nám zaslala následující doplnění stížnosti:

Podala jsem stížnost 1.3. pro nedodání zboží. Objednávka byla podána 22.2. V pátek 26.3. mě kontaktovali emailem, že zboží odesílají a dnes v pořádku dorazilo. Pokládám tedy původní stížnost za vyřešenou, i když s ohromným zpožděním bez omluvy, nepočítáme-li červený banner na objednací stránce, že kvůli nouzovému stavu máme mít trpělivost.

Tímto považujeme stížnost za uzavřenou.