Společnost


PINK FACTORY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:28
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49005Nedodání zboží - nekomunikují

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2021, před měsícem

Vladka Navrátilová Brno-sever

Znění stížnosti

23.2.2021 jsem u této firmy objednala na e-shopu www.rousko.cz, kde bylo uvedeno, že zboží je skladem a odesílá se do 3 dnů. Objednávku jsem ihned uhradila bankovním převodem. Dostala jsem potvrzení o platbě a o vyřizování mé objednávky. Dodnes však žádnou další informaci z e-shopu nemám. Posílala jsem dotaz, kdy bude moje objednávka odeslána zatím jsem však nedostala odpověď. Telefonní číslo neexistuje.


Produkt

nano roušky


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2021 11:30, před měsícem

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2021 09:47, před měsícem

Spotřebitelka nás prostřednictvím e-mailové komunikace informovala o tom, že spor byl smírně vyřešen. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.