Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:277
Z toho za letošní rok:153
Stále v řešení:68
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

95%
5%
Toto skore je založeno na 104 stížnostech.

#49032Odstoupení od smlouvy, zrušení obchodních vztahů a vymazání osobních údajů z databáze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2021, před 2 měsíci

Libuše Kukačková

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednala jsem si vitamin D3 zdarma na celý rok. Balení mi bylo do schránky doručeno 26.2. Po přečtení obchodních podmínek jsem si objednávku rozmyslela a rozhodla jsem se od smlouvy odstoupit. 27.2. jsem uhradila související finanční pohledávku ve výši 49,-Kč a zboží odeslala nazpět firmě 3.3. s oznámením o odstoupení od smlouvy, se žádostí o zrušení jakýchkoli obchodních vztahů, se žádostí o zastavení zasílání jakýchkoliv reklamních sdělení či oslovování mě s nabídkou věrnostních programů nebo členství a se žádostí o výmaz osobních údajů z databáze.

Tímto žádám o potvrzení, že dojde ke zrušení jakýchkoliv objednávek a nabídek pro moji osobu - dojde ke zrušení účtu (zákaznické číslo 0223211) a dojde k výmazu osobních údajů z databáze.

Děkuji.

Libuše Kukačková


Produkt

Všechny produkty a nabídky


Požadované řešení

Zrušení jakýchkoliv objednávek a nabídek, vymazání osobních údajů z databáze společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 11:27, před 2 měsíci

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2021 09:45, před 2 měsíci

Vážená paní Kukačková,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Váš požadavek byl k dnešnímu dni vyřízen - zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Vaši úhradu ve výši 49,- Kč (poštovné a balné) související s doručeným produktem Vitamín D3 VitaSolaris evidujeme, ale zároveň uvádíte, že jste produkt zaslala zpět. K dnešnímu dni však ještě do našeho skladu doručen nebyl, nicméně jakmile zásilka do skladu dorazí, poukážeme Vám zpět 49,- Kč na Váš bankovní účet. Poprosili bychom Vás o zaslání čísla Vašeho účtu, na který můžeme platbu odeslat. Číslo účtu s žádostí o vrácení přeplatku nám můžete zaslat na naši emailovou adresu info@naturamed.cz.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Libuše Kukačková

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2021 13:22, před 2 měsíci

Dobrý den,

děkuji za vyřízení mé žádosti. Je divné, že Vám balíček nedorazil, protože jsem ho poslala doporučeně s dodejkou a na email mi již přišlo potvrzení, že jste si ho převzali...kopíruji info České pošty:

Informace pro Vás k zásilce RR819098480CZ
Vážený zákazníku,
Vaše zásilka byla dodána příjemci zásilky.
Druh zásilky: Doporučené psaní
Číslo zásilky: RR819098480CZ
Datum dodání: 4.3.2021
Sledujte svoji zásilku
Stáhněte si mobilní aplikaci České pošty
S přáním příjemného dne
Vaše Česká pošta
Číslo zásilky
Tato zpráva je automaticky vygenerována systémem České pošty, proto na ni prosím neodpovídejte.
© 2020 Česká pošta

Číslo účtu s žádostí o vrácení přeplatku Vám zašlu na Vaši emailovou adresu info@naturamed.cz

S pozdravem

L. Kukačková

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2021 14:22, před 2 měsíci

Vážená paní Kukačková,

děkujeme Vám za informaci. Dle podacího čísla jsme zásilku dohledali (Česká pošta nám ji nedodala na adresu, ale doručila ji do depa). K dnešnímu dni byla načtena vratka a vzniklý přeplatek ve výši 49,- Kč poukážeme zpět na Váš bankovní účet.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Libuše Kukačková

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.3.2021 06:07, před 2 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Děkuji poradcům dTestu za odbornou pomoc při řešení. Libuše Kukačková