Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:127
Stále v řešení:70
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

95%
5%
Toto skore je založeno na 92 stížnostech.

#49480Zrušenie objednávky 2103763490 a vymazanie osobných údajov z databázy..

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2021, před 24 dny

Pavol Šiplák

Znění stížnosti

Dna 10.3.2021 som si objednal u vás D3 vitamín na celý rok(číslo objednávky
2103763490). Objednávka bola unáhlená a aj na základe z internetu získaných informácií, som sa rozhodol zrušiť akýkoľvek obchodný vzťah s vašou firmou.
Zároveň žiadam vymazať moje osobné údaje.
Týmto žiadam aj o storno objednávky čislo 2103763490 (330 - VitaSolaris - ročná zásoba)

Ďakujem za kladné vybavenie stažnosti.

S pozdravem Šiplak Pavol.


Produkt

Ročné balenie produktu Vitamín D3 VitaSolaris, ID číslo objednávky 2103763490 zadarmo


Požadované řešení

Žiadam Vás o zrušenie akýchkoľvek obchodných vzťahov s vašou firmou. Zároveň Vás žiadam vymazanie osobných údajov. A žiadám storno objednavky čislo 2103763490.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2021 13:22, před 24 dny

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Při odstoupení od smlouvy vrátí si strany to, co plnily. Spotřebitel zašle nebo předá zboží podnikateli nejpozději do 14 dnů. Podnikatel po spotřebiteli může požadovat náklady spojené s vrácením zboží. Podnikatel vrátí spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání.

Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2021 10:45, před 24 dny

Vážený pane Šipláku,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Vaše objednávka s číslem 2103763490 byla již vyexpedována, s termínem doručení okolo 18.3.2021. Po objednání, kdy přijde zákazníkovi potvrzovací email je možnost kliknutí na zrušení objednávky, ale této možnosti jste bohužel nevyužil. Zásilky se snažíme expedovat co nejdříve po objednání, a proto je Vaše zásilka již na cestě. Rádi bychom Vás ale ujistili, že se jedná o jednorázovou záležitost, bez aktivace věrnostního programu. V případě, že o zásilku nebudete mít zájem, můžete ji zaslat zpět na naši adresu Naturamed Pharmaceuticals, Na Troskách 26, 974 01, Banská Bystrica. Na závěr bych Vás ráda ujistila, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Pavol Šiplák

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.3.2021 15:26, před 23 dny

Dobrý deň ďakujem veľmi pekne za skoré vybavenie zásielka keď príde tak ju uhradím a ponechám si.

Pekný deň

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2021 10:59, před 23 dny

Vážený pane Šipláku,

děkujeme Vám za informaci. Jestli nemáte další dotazy či požadavky, poprosíme Vás o uzavření stížnosti.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Pavol Šiplák

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.3.2021 11:31, před 19 dny

Hodnocení: