Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:285
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

86%
14%
Toto skore je založeno na 23 stížnostech.

#49741Neoprávněně naúčtovaný poplatek z čísla 90309 POWERLAND

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2021, před měsícem

Jiří Honzírek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem zjistil na telefonu svého nezletilého syna , odešlé platby ve výši 495 Kč na telefonní číslo 90309099. Jednalo se o pět plateb ve výši 99 Kč ze dne 23.2., 2.3., 9.3.,16.3., 23.3. Chtěl bych Vás touto cestou informovat, že doručené sms byly všechny otevřeny až dnes. Nerozumím tedy, kdy a jak mohlo dojít k údajné aktivaci včetně pravidelného týdenního intervalu placení? Prosím o vaše stanovisko a návrh dalšího postupu, pro řešení této situace.

Děkuji


Produkt

POWERLAND 90309


Požadované řešení

Jelikož předpokládám, že Come Gate je pouze zprostředkovatel, očekávám dohledání společnosti, která za tuto neobjednanou službu, dle mého názoru neoprávněně inkasuje platby, pro následné nahlášení na PČR k prošetření.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 09:20, před měsícem

Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2021 12:48, před měsícem

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2021 17:22, před 12 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Jiří Honzírek

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2021 19:00, před 11 dny

Hodnocení: