Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.3.2021 jsem objednala na manžela přes internet vitamín D Rybičky zdarma (ID objednávky 2103811431), jen za poštovné 49,- přímo v obchodních podmínkách před odesláním objednávky jsem se ujišťovala že zkušební balení je zdarma a nezavazuje mě k ničemu dalšímu. Vitamíny byly vloženy do schránky 25.3.2021, zaplatila jsem složenku a považovala to za uzavřené. 29.3.2021 došla manželovi SMS že má čekat ve schránce potvrzení o úhradě - zatím nedorazilo, a dne 2.4.2021 mu došel mail, že mu posílají další balení, aniž by si cokoli on nebo já objednal. Nepřejeme si aby nám cokoli dalšího chodilo a nechceme ani nic dalšího platit. Zároveň si přejeme aby si tato společnost vymazala veškeré mé i manželovi osobní údaje a již nás tato společnost nikdy nekontaktovala a nic nám neposílala, manžel dnes posílal mail na který mu byla poslána automatická odpověď, že je možné že se mu někdo ozve až do 5-ti pracovních dní, to by mu ale vypršela možnost odstoupit do 14-ti dnů, proto řešíme i tady a takto.
Prosím o zrušení doručení zásilky co nám byla údajně zaslána aniž bychom něco já nebo manžel objednali a vymazání našich osobních údajů z vaší databáze, již nás nikdy nekontaktujte!
|
Tweet |