Společnost


OnStyle s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#49941Dresso - nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2021, před 5 dny

Daniela Kotlánová

Znění stížnosti

Dne 11.12.2020 jsme platili u firmy Dresso zboží (oděvy,které měly být vánočním dárkem) v hodnotě přes 3000,- Kč a dodnes nic nepřišlo ani nevrátili peníze. Na vrácení si vzali lhůtu 14 dní - doba uplynula a nic se bohužel neděje (ale zaplatit chtějí vše do 2 dnů).


Produkt

Pánské triko PRINT - Red, L, Stylová pánská mikina PISTON - Navy Blu, Luxusní dámská mikina DOLORES - růžová - pink, M, Stylové kraťasy TOMMY - Blue, L, Letní dámské šaty STRIPE - Blue Stripe, Dámská moderní bunda FLOWER - více barev - navy blue, M


Požadované řešení

Stále jsme doufali, že zboží bude doručeno, po teměř 4 měsících už spíše chceme vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 06:53, před 5 dny

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.