Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#49955Neuskutečnění pobytu po více než roce - odmítnutí storna

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 měsíců 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2021, před 7 měsíci

Martin Křivanec

Znění stížnosti

Na konci roku 2019 jsem jako dárek zakoupil pobyt přes portál slevomat, který jsem do té doby bez problémů využíval. Voucher měl platnost do 16.6.2020, kterou následně slevomat co cca dva měsíce prodlužuje. Momentálně je hotel uzavřen a rezervace provádět nelze, vzhledem k aktuální situaci s pandemií koronaviru, lze předpokládat, že ani v dohledné době nebude možné voucher plně využít, tj. včetně polopenze, wellness, sportovních aktivit apod.
Oslovil jsem tedy slevomat s žádostí, zda by bylo možné voucher stornovat a již zaplacenou částku využít na jiné nabídky slevomatu. Odpovědí bylo, že ne, že buď mohu voucher (do uzavřeného hotelu) někomu věnovat, případně jej mohu někomu přeprodat. Další variantou řešení je, že mám nechat voucher propadnout (což reálně nelze, protože platnost voucheru slevomat neustále prodlužuje, již asi 4x) a následně využít program refundace.
Toto řešení pro mě nebylo přijatelné a tak jsem slevomat požádal o vrácení kupní ceny a zároveň o informaci, zda již byla cena pobytu uhrazena hotelu, případně zda peníze za neuskutečnitelný pobyt má stále slevomat.
Na tyto moje poslední dotazy reagoval slevomat tak, že vrácení voucheru není možné a informace o tom, zda byl poplatek za pobyt již zaslán hotelu je obchodním tajemstvím.
Doufám, že toto jednání je selháním jedince a nejedná se o know-how firmy, jak vydělávat peníze během pandemie.


Produkt

Hýčkání u Křivoklátu s polopenzí, wellness a procedurami


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny voucheru za neuskutečnitelný pobyt.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2021 10:41, před 6 měsíci

Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje jako zprostředkovatel pro uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a hotelem, ve kterém má pobyt proběhnout. Pokud společnost Slevomat.cz již zaplacené peníze předala hotelu, domníváme se, že by spotřebitel měl vrácení peněz požadovat přímo po hotelu.

Co se prodlužování voucheru týče, není možné, aby společnost jednostranně prodlužovala platnost voucheru, protože by tím došlo ke změně práv a povinností a takovéto ujednání je dle § 1814 písm. g) občanského zákoníku zakázané. K prodlužování je třeba souhlasu druhé strany.

Pokud spotřebitel voucher využil (objednal si pobyt) a hotel neměl vzhledem k pandemii nemoci COVID-19 možnost spotřebitele ubytovat, mohlo dojít k tzv. následné nemožnosti plnění podle § 2006 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, čímž by došlo k zániku závazku a v takovém případě hotel musí vrátit peníze, které za pobyt spotřebitel zaplatil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2021 16:07, před 6 měsíci

Hezký den, pane Křivanče,

děkujeme za Vaši zprávu. Vidím, že Váš voucher byl dne 8. 4. 2021 stornovaný, pevně věřím, že se Vám podařilo s kolegy domluvit k Vaší plné spokojenosti. Omlouvám se za vzniklé komplikace a přeji hezký den.

Eliška Kronďáková, Slevomat.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 17:27, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.