Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:489
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#4996Odmítnutí odstoupení od smlouvy po 5 uznaných vadách na mobilním telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2014, před 5 lety

Rostislav Návrat

Znění stížnosti

Dobrý den, MT jsem reklamoval celkem 3x a sice:
1.) s 2 odstraněnými vadami ( původně nefunkční sluchátko- opraveno výměnou krytu a vypínacího tlačítka. Uznány dvě opravitelné vady.)
2.) po několika týdnech opět nefunkční sluchátko-vada uznána, vyměněno.
3.) opět po několika týdnech vadné sluchátko+ mikrofon.Posláno do servisu, kde jsem žádal posouzení.Zde mi bylo sděleno, že nárok na odstoupení od kupní smlouvy mám, jelikož byly shledány dvě vadné součástky (ono sluchátko a mikrofon udajně zlobí chybou SW).
Nicméně u společnosti T-mobile mi i přes toto všechno byla reklamace a odstoupení zamítnuto a ještě jsem byl uražen a poslán,omlouvám se za výraz, (část textu byla z důvodu užití vulgarismů vypuštěna), údajným zástupcem managera pobočky T-mobile v Ostravě, pobočka Futurum, který mi ještě poskytl své falešné jméno, při požádání o jméno z důvodu stížnosti přímo u vedoucího této pobočky. Dále mi také odmítl vydat písemné vyjádření, proč mi bylo odstoupení zamítnuto.
PS: den předtím, kdy jsem na teto pobočce byl, mi slečna Míša řekla, že reklamace byla vyřízena a jestli chci peníze nebo ztrhnout danou částku z kupní ceny nového mob.telefonu. Ovšem potíž byla v tom, že sem takto odstupoval poprvé a nebyl jsem nijak obeznámen, že musím dodat kompletní původní balení MT + reklamační protokoly. Proto jsem se zde vrátil až druhý den s potřebnými materiály a původním balením.


Produkt

Sony Xperia Go /ST27i


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy- vrácení peněz. Případné nabídnutí prodeje nového mobilního telefonu se srážkou dané částky za reklamovaný telefon. Ovšem po první a poslední zkušenosti s přístupem lidí na takovýchto postech ke svým zákazníkům, jsem zcela znechucen a nejraději bych s touto společností již neměl nic společného, neboť v budoucnu může být potíž s reklamací i u tohoto nového zažízení a nerad bych byl opět urážen a osočován.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 09:53, před 5 lety

V tomto případě se jedná o třetí reklamaci stejné vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde zpravidla tehdy, jestliže stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována, se opětovně vyskytne. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a smluvní strany si musí vrátit to, co si plnily.

V tomto případě doporučujeme podat stížnost nadřízenému tohoto pracovníka a případně uplatnit odstoupení se všemi potřebnými doklady na jiné pobočcce, je-li to možné.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 20:46, před 5 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.