Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:391
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 70 stížnostech.

#49967Neuznaní reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2021, před 4 dny

Dominik Koucký

Znění stížnosti

Dobrý den

6.4.2021 jsem ve vaší prodejně jak koupil mixér jelikož nejsem zastánce krabic a papírových učtenek účtenku jsem si ofotil a z krabice sundal kód ten uschhovsl a krabici vyhodil když jsem 7
4.2021 chtěl zboží reklamovat v ulici Italská ve městě Kladno reklamaci mi nepřijali jelikož jsem neměl originál účtenku ale jen její kopii tudíž porušili mé právo spotřebitele a urazily mně jako bych zboží ukradl tudíž vás žádám o sjednání nápravy nebo budu muset vše oznámit ČOI. děkuji Koucký


Produkt

Mixér vynechává motor


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 12:36, před 3 dny

K reklamaci zboží nutně nepotřebuje spotřebitel doklad o koupi. Stačí jakýkoliv důkaz o tom, že dané zboží skutečně u prodejce zakoupil. To vyplývá z § 125 zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, který upravuje důkazní prostředky, které lze použít pro prokázání stavu věci.

Prodávající tak není oprávněn po spotřebiteli originální doklad požadovat, pokud je spotřebitel schopen jiným způsobem prokázat zakoupení zboží u prodávajícího, a to ani tehdy, pokud by povinnost předložit originální doklad stanovil například v obchodních podmínkách. Takové ustanovení obchodních podmínek by bylo považováno za zakázané ujednání ve smyslu § 1814 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ke kterému by se dle § 1815 stejného zákona nepřihlíželo.

Jestliže prodejce zboží k reklamaci nepřijme, může se spotřebitel obrátit na státní dozorový orgán, Českou obchodní inspekci. Ta provozuje bezplatné řízení o mimosoudním řešení sporů, tzv. ADR. Více informací naleznete na stránkách www.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.