Společnost


MigoShop-CZ

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49971Jiný produkt

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2021, před 4 dny

Jaroslav Klusek

Znění stížnosti

Dobrý den. Chtěl bych dostat Vaše zboží které jsem si objednal a zaplatil. Jedná se o Bluetooth reproduktor JBL. Místo toho jsem od vás obdržel nějaký šmejd VQVQ-12. Dejte to do pořádku jinak to budu řešit jinou cestou. A nehodlám platit podruhé. Tam ten vám vrátím.


Produkt

JBL Bluetooth reprák. Číslo objednávky :027-003055


Požadované řešení

Zboží nebo navrácení peněz!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 09:20, před 4 dny

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.