Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50149Nokia Asha 302

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2021, před 5 měsíci

Šárka Čermáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes jsem obdržela zásilku s výše popsaným telefonem,ale problém je ten, že nelze nastavit na češtinu.
Tak mi prosím dejte vědět jak to řešit.
S pozdravem Čermáková. tel. XXX
Číslo daňového dokladu:FZ2100007990.


Produkt

Čeština


Požadované řešení

Vše je popsáno výše.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2021 14:09, před 5 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2021 11:27, před 5 měsíci

Vážený zákazníku, zboží můžete zaslat na adresu uvedenou na e-shopu. Pokud si s čímkoli nejste jistý, můžete nás kontaktovat na telefonním čísle uvedeném na stránkách nebo na e-mailové adrese, kterou naleznete v levé části daňového dokladu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 07:52, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.