Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50292Zrušený let ze strany ČSA do Bologne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2021, před 6 měsíci

Renata FUCHSOVÁ

Znění stížnosti

V srpnu 2020 jsem měla zakoupené letenky do Bologne.Zrušili jste let a já vyplnila žádost o navrácení peně.Dodnes na peníze čekám.


Produkt

Tři letenky do Bologne


Požadované řešení

Žádám o navrácení plné částky na účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 12:02, před 6 měsíci

Spotřebitelka může podat stížnost příslušnému úřadu ve státě letiště odletu. Pro Českou republiku je určeným dozorovým orgánem Úřad pro civilní letectví (caa@caa.cz nebo podatelna@caa.cz).

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.