Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, pravidelně minimálně jednou týdne se stane, ze nám nefunguje TV, popřípadě internet. Největším překvapením je, kdyz se mi po 20 min podaří dovolat “živému” člověku, který mi řekne, ze mi nepomůže, protože technik po 19.00 není k dispozici. Proč mate na stránkách informaci o servisu nonstop??? Jak je možné, ze TV a internet nefunguji pravidelně? Nikdy se mi to se žádným operátorem nestalo. Přechod k vám sice nebyl dobrovolný z moji strany, ale vidím, ze to byla obrovská chyba. Za nefungující služby požadují vracení peněz a za čas, který jsem strávila telefonování, což bylo několik desítek minut, abych se dozvěděla, ze mám počkat do rána, nebo do příštího pondělí očekávám kompenzaci.
Fungující TV a internet - úplně mi postačí, když budu moct využívat služby, za které platím bez připomínání se, ze mám na ne nárok.
|
Tweet |