Společnost


www.airydress.com

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:50
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50473Nedodanie tovaru

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2021, před 6 dny

Erika Sekerešová

Znění stížnosti

Dobrý deň, 13.3.2021 som si objednala tovar a zaplatila 49,61eur.
Neviem či ste mi ho poslali,kontaktoval ma dva krát kuriér,nakoľko som bola na tom zdravotne zle,nemohla som reagovať.Keď som mu na tretí krát volala, bol arogantný a drzí,povedal, že keď som sa neohlásila,vrátil tovar.Veľmi ma takýto prístup mrzí. Do dnešného dňa nemám ani objednaný tovar,ani vrátené peniaze.Preto Vás veľmi pekne prosím o nápravu tejto veci. Ďakujem veľmi pekne.

Pekný deň. Sekerešová Erika


Produkt

číslo zásielky 038354323117, sledovacie číslo YT2107221266102078


Požadované řešení

Dodanie objednaného tovaru, alebo vrátenie financii.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2021 14:57, před 6 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Spotřebitelka by se mohla pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet, avšak jen za předpokladu, že zaplatila při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodal objednané zboží. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedené spotřebitelce peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě lze nalézt na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.