Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:82
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 89 stížnostech.

#50603Vrácena špatná částka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2021, před 3 měsíci

Anna Trhlíková

Znění stížnosti

Dobrý den, společnost Lidl mi za vracené zboží vrátila míň peněz, než měla. Vrátila jsem jsem zboží v hodnotě 1215,- a vrátila mi jen 1065,-, protože si naskenovali místo šatů triko. Vratka proběhla již 22.4. a poté jsem společnost několikrát kontaktovala jak e-mailem, tak i telefonicky. Bezvýsledně.


Požadované řešení

Doplatit 150,-.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2021 09:52, před 3 měsíci

Pokud se podnikatel se spotřebitelkou dohodl na zrušení smluvního závazku a na vrácení peněžních prostředků, musí podnikatel této dohodě dostát. Pokud podnikatel nevrátil spotřebitelce peněžní prostředky v plné výši, obohatil se na základě právního důvodu, který ale odpadl. Jednalo by se tak o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2021 12:42, před měsícem

Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro naši reakci. Děkujeme Lidl.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 10:44, před měsícem

Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.

Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.

Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat oddělení ADR České obchodní inspekce.