Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:69
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 87 stížnostech.

#50681Pliseñ v jogurtu Pilos xxl

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2021, před měsícem

Věra Hýblová

Znění stížnosti

Jogurty jsme koupili standardně v Lidlu,datum expirace bylo 31.5.,jogurt obsahoval zelenou pliseň


Produkt

Jogurt jahoda Pilos xxl


Požadované řešení

Kontrola zbozi


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2021 10:45, před měsícem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2021 12:44, před 12 dny

Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro naši reakci. Souhlasíme se zaslaným vyjádřením ze strany Dtestu. Děkujeme Lidl.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 11:15, před 10 dny

Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.

Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.

Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.