Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#50785Internet na doma a nedoplacený modem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2021, před 3 lety

Roman Klobušiak

Znění stížnosti

Dobrý den,

máme u vás jako rodina přihlášená dvě telefonní čísla a internet na doma. Internet měl běhat rychlostí 30Mb/s, ale celkem běžná rychlost je deset krát menší a s pomalou odezvou (právě v této chvíli 3,8Mb/s a ping 150ms). Váš servisní technik na místě nás upozornil že je to způsobené vašimi technickými možnostmi v lokalitě. Kvůli tomu chcene změnit poskytovatele internetu.

Při komunikaci s vašimi operátori jsme byli upozorněni, že si modem pro toto spojení nepronajímáme, ale splácíme. Je to samozřejmě naše chyba že jsme si pořádně neprostudovali smlouvu, ale vůbec nás nenapadlo že modem je v našem vlastnictví a nebudete ho chtít vzít nazpátek za zůstatkovou hodnotu. Tím pádem nemůžeme smlouvu jen tak zrušit. A to byl právě bod na který jsem se dopředu informoval - že bude možné (např. při nespokojenosti s poskytnutou službou) bez problémů a poplatků smlouvu ihned zrušit/vypovědět.
Popravdě jsem se s podobným přístupem setkal poprvé. Smlouvu chci zrušit v důsledku vámi poskytovaných nevyhovujících služeb, ale máte podmínku která to vlastně znemožňuje. Já váš modem nepotřebuji, nevyužiju ho, mne - na rozdíl od vás - je úplně k ničemu.

Dorazila mne ještě věc že na modem byla poskytnula "sleva", která se musí po vypovězení smlouvy doplatit. Staré známé - "nechci slevu zadarmo" :-)

Celkově to vychází 4.000Kč + 5.700Kč = 9.700Kč

Máme u vás ješte dvě telefonní čísla, u kterých by tímto pádem (zrušením internetu na doma) byl navýšen měsíční paušál. Chtěl jsem zjistit možnosti úpravy těchto paušálů, ale zatím jsem v rozpoložení od Vodafonu odejít úplně.


Produkt

tel.čísla 775 323 969, 774 598 961, fakturovaná na jméno Petra Klobušiaková


Požadované řešení

Přívítali bychom snahu o vstřícnější řešení situace, která nevznikla naším zaviněním.

Např. zpětným odkoupením tohoto modemu (který by jsme doplatili) i se započtením nějaké amortizace - nebo podobný princip.

Předpokládám že u vás nebude problém daný modem namontovat jinému zákazníkovi, kdežto mi zvolíme určitě jiný způsob připojení k internetu, a tento typ modemu nám bude zbytečný.

Doufám že se již setkáme s lepším přístupem k zákazníkovi.

Děkuji, s pozdravem - Roman Klobušiak


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému