Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
máme u vás jako rodina přihlášená dvě telefonní čísla a internet na doma. Internet měl běhat rychlostí 30Mb/s, ale celkem běžná rychlost je deset krát menší a s pomalou odezvou (právě v této chvíli 3,8Mb/s a ping 150ms). Váš servisní technik na místě nás upozornil že je to způsobené vašimi technickými možnostmi v lokalitě. Kvůli tomu chcene změnit poskytovatele internetu.
Při komunikaci s vašimi operátori jsme byli upozorněni, že si modem pro toto spojení nepronajímáme, ale splácíme. Je to samozřejmě naše chyba že jsme si pořádně neprostudovali smlouvu, ale vůbec nás nenapadlo že modem je v našem vlastnictví a nebudete ho chtít vzít nazpátek za zůstatkovou hodnotu. Tím pádem nemůžeme smlouvu jen tak zrušit. A to byl právě bod na který jsem se dopředu informoval - že bude možné (např. při nespokojenosti s poskytnutou službou) bez problémů a poplatků smlouvu ihned zrušit/vypovědět.
Popravdě jsem se s podobným přístupem setkal poprvé. Smlouvu chci zrušit v důsledku vámi poskytovaných nevyhovujících služeb, ale máte podmínku která to vlastně znemožňuje. Já váš modem nepotřebuji, nevyužiju ho, mne - na rozdíl od vás - je úplně k ničemu.
Dorazila mne ještě věc že na modem byla poskytnula "sleva", která se musí po vypovězení smlouvy doplatit. Staré známé - "nechci slevu zadarmo" :-)
Celkově to vychází 4.000Kč + 5.700Kč = 9.700Kč
Máme u vás ješte dvě telefonní čísla, u kterých by tímto pádem (zrušením internetu na doma) byl navýšen měsíční paušál. Chtěl jsem zjistit možnosti úpravy těchto paušálů, ale zatím jsem v rozpoložení od Vodafonu odejít úplně.
tel.čísla 775 323 969, 774 598 961, fakturovaná na jméno Petra Klobušiaková
Přívítali bychom snahu o vstřícnější řešení situace, která nevznikla naším zaviněním.
Např. zpětným odkoupením tohoto modemu (který by jsme doplatili) i se započtením nějaké amortizace - nebo podobný princip.
Předpokládám že u vás nebude problém daný modem namontovat jinému zákazníkovi, kdežto mi zvolíme určitě jiný způsob připojení k internetu, a tento typ modemu nám bude zbytečný.
Doufám že se již setkáme s lepším přístupem k zákazníkovi.
Děkuji, s pozdravem - Roman Klobušiak
|
Tweet |