Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:204
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#50828Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2021, před 26 dny

Veronika Bartošová

Znění stížnosti

Dne 15.4. jsem vytvořila objednávku na policový regál a 19.4. mi přišla smlouva do emailu. Slibované dodání bylo do 30.4., což se nestalo. Musela jsem napsat dotaz, jak se věci mají s mou objednávkou, protože omluvu za prošvihnutí termínu, ani žádné info nikdo nezaslal. Dočkala jsem se pouze slibů o dodání a výmluv o špatné dodávce, ačkoliv na stránkách stále uvádí produkt jako dostupný skladem. Když uplynuly čtyři týdny od objednání, rozhodla jsem se objednávku zrušit a bylo mi sděleno, že platbu dostanu do 2-4 pracovních dnů zpět, což se nestalo. Podle recenzí jsou tyto praktiky u Okay naprosto běžné, bohužel jsem od tak známého prodejce takové jednání nečelala.


Požadované řešení

Chci zpět své peníze. Bez žádných okecávek, falešných zdvořilostí, lží a výmluv.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2021 12:24, před 26 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2021 12:38, před 26 dny

Dobrý den,

spotřebitel neuvádí čísla nákupních dokladů nebo jinou identifikaci, nemůžeme se tedy relevantně vyjádřit.

Tým OKAY.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2021 12:58, před 26 dny

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost doplnit požadovaný referenční údaj za účelem řešení věci.


Veronika Bartošová

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.5.2021 09:05, před 25 dny

Přikládám číslo objednávky: 9921297170
Po zadání stížnosti mi ještě přišla do mailu odpověď na dotaz, proč peníze nepřišly, když jsem objednávku 18.5. Stornovala s tím, že peníze dorazí do 2-4 pracovních dnů. Prý byla platba odeslána minulý týden. Pracovních dnů je to tedy od 18.5. šest. Dnes je středa a „platba z minulého týdne” stále nikde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2021 10:06, před 20 dny

Dobrý den,

dle interních informací byla platba zadána na refundaci přes on-line platební bránu a zpracována. O připsání peněz bude spotřebitelku informovat provozovatel brány. Dovolíme si upřesnit, že klientce bylo sděleno, že peníze obvykle dorazí do 2 - 4 dní ode dne doručení zmíněného potvrzení storna a refundace platby ze strany platební brány. Standardně platí, že peníze za stornované objednávky a odstoupení od kupní smlouvy vracíme v nejbližším výplatním termínu, nejdéle však do 14 dní ode dne dokončení požadavku.
Záležitost je za naši společnost již vyřízena a prosíme o její uzavření.

Děkujeme.
Tým OKAY.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2021 10:25, před 20 dny

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a případné uzavření případu.


Veronika Bartošová

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.5.2021 15:34, před 20 dny

Hodnocení:

Komentář: Potvrzení o připsání platby přišlo v pátek 28.5., předpokládám že tedy tento týden skutečně přijdou.
Mrzí mě, že se zákazník musí zdlouhavě dožadovat vyřešení problému.
Mnohokrát děkuji za vyřízení. Vážím si toho.