Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, z eshopu https://www.raj-zvirat.cz/ jsem objednávala klec pro hlodavce. Původně jsem chtěla z jiného eshopu, ale ten ji nechtěl poslat poštou (posílali dvakrát jinému zákazníkovi a pokaždé se cestou rozbila). Přes chat jsem na raj-zvirat poslala dotaz, jestli posílají poštou a odpověď byla, že "ano", že klec pošlou s označením "křehké". Kvůli váze (cca 15 kg) jsem si balík objednala domů a když dorazil byla v těm kupička střepů (balík byl odeslaný jako obyčejný, chyběla jakákoliv dodatečná výplň). Střepy jsem nafotila a ihned reklamovala. Komunikace zprvu vázla, ale ustala poměrně dost záhy a to ve chvíli, kdy jsem do eshopu napsala, že nejsem schopná dopravit balík na poštu, že jsem si balík objednala domů (důvodem byla váha klece) a proto preferuji osobní vyzvednutí kurýrem na adrese. Poté jsem poslala několik urgencí-vše bez odpovědi a jakékoliv komunikace.
Děkuji Eva Podzimková
https://www.petworld.cz/klec-hlodavec-neo-panas-49x47x71cm-sklen.-dno-zolux.html
Vzhledem k váze nejsem schopná balík poslat poštou, pokud eshop není schopný (ochotný) zajistit vyzvednutí na domácí adrese a zaslání zpět, požaduji slevu.
|
Tweet |