Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:69
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 87 stížnostech.

#50959Ruska zmrzlina

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2021, před 20 dny

Petr Novak

Znění stížnosti

Dnes jsem si koupil 8 kusu ruske zmrzliny v prodejne Nehvizdy a jake bylo moje prekvapeni kdyz ve ctyrech z nich byla oplatka ktera ma byt z obou stran byla jenom na JEDNE strane!!! Tak ja kupuju zmrzlinu abych mel oplatky a ted tohle, ze maji v rusku bordel to me neprekvapuje v lidlu jeste k tomu za Prahou to je trochu moc. Jeste jsem pro vyreseni nic neudelal protoze kolem nejezdim kazdy den "pokud by to chteli zamest pod koberec jako aferu wotrgate mam jeste ctyri baleni a vypnout elektrinu v republice to by snad bylo i na ne moc"


Produkt

Ruska zmrzlina, 21L067 16:04 03,2023


Požadované řešení

Budu pozadovat odskodneni ve forme balicku oplatek primererne velikosti a hmotnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2021 10:52, před 19 dny

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2021 12:38, před 12 dny

Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro naši reakci. Děkujeme Lidl.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 10:47, před 10 dny

Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.

Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.

Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.