Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v prosinci 2020 jsem zakoupila pro sebe a příbuzné celkem 3 vouchery na dvoudenní pobyt v hotelu v Krušných horách s tím, že tam pojedeme některý víkend v rámci termínu uvedeného na voucherech. Tyto měly mít platnost do 30. 6. 2021. Minulý týden jsem oslovila hotel s žádostí o možnost využití voucherů na podzim 2021, ovšem bylo mi sděleno, že toto možné není, a že hotel otevírá 25. 6., a vouchery mohu využít buď poslední červnový víkend nebo některý červencový, a dále se již platnost voucherů prodlužovat nebude. Z původních více než 6 měsíců k uplatnění mám tedy nakonec pouze 1 víkend, který se mi absolutně nehodí. Červenec (o který se dne 31. 5. vouchery prodloužily) mám navíc naprosto zaplněný, a nemám absolutně prostor vouchery v jeho rámci využít. Oslovila jsem tedy Slevomat, který mne ujistil, že nemusím mít obavy, a vše se vyřeší k mé spokojenosti. Nakonec mi však bylo pouze doporučeno vouchery prodat nebo darovat, což nepřichází v úvahu. Vzhledem k tomu, že nebyly splněny podmínky, za kterých jsem vouchery zakoupila (nebylo možné je de facto využít) chtěla bych se zeptat, jestli mám nějakou šanci dostat zpět peníze nebo alespoň kredity v plné výši, abych si mohla koupit jiný pobyt v termínu, který mi bude vyhovovat. Děkuji.
Zimní lyžovačka v Krušných horách s polopenzí, saunou i bazénem (3x)
Vrácení peněz / možnost vyměnit pobyt za jiný ve vhodném termínu (pravděpodobně formou kreditů, které však budou moci být uplatněny v plné výši na alternativní objednávku)
|
Tweet |