Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#50967Nemožnost storna zakoupených voucherů, které nebylo možné uplatnit v uvedeném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2021, před 5 měsíci

Jana Větrovcová

Znění stížnosti

Dobrý den, v prosinci 2020 jsem zakoupila pro sebe a příbuzné celkem 3 vouchery na dvoudenní pobyt v hotelu v Krušných horách s tím, že tam pojedeme některý víkend v rámci termínu uvedeného na voucherech. Tyto měly mít platnost do 30. 6. 2021. Minulý týden jsem oslovila hotel s žádostí o možnost využití voucherů na podzim 2021, ovšem bylo mi sděleno, že toto možné není, a že hotel otevírá 25. 6., a vouchery mohu využít buď poslední červnový víkend nebo některý červencový, a dále se již platnost voucherů prodlužovat nebude. Z původních více než 6 měsíců k uplatnění mám tedy nakonec pouze 1 víkend, který se mi absolutně nehodí. Červenec (o který se dne 31. 5. vouchery prodloužily) mám navíc naprosto zaplněný, a nemám absolutně prostor vouchery v jeho rámci využít. Oslovila jsem tedy Slevomat, který mne ujistil, že nemusím mít obavy, a vše se vyřeší k mé spokojenosti. Nakonec mi však bylo pouze doporučeno vouchery prodat nebo darovat, což nepřichází v úvahu. Vzhledem k tomu, že nebyly splněny podmínky, za kterých jsem vouchery zakoupila (nebylo možné je de facto využít) chtěla bych se zeptat, jestli mám nějakou šanci dostat zpět peníze nebo alespoň kredity v plné výši, abych si mohla koupit jiný pobyt v termínu, který mi bude vyhovovat. Děkuji.


Produkt

Zimní lyžovačka v Krušných horách s polopenzí, saunou i bazénem (3x)


Požadované řešení

Vrácení peněz / možnost vyměnit pobyt za jiný ve vhodném termínu (pravděpodobně formou kreditů, které však budou moci být uplatněny v plné výši na alternativní objednávku)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 16:10, před 5 měsíci

Pokud je slevový portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, je třeba případný nárok vymáhat po poskytovateli služby (ubytování).

Pro úplnost uvádíme, že nejde o nemožnost plnění. Nemožnost plnění nezpůsobuje pouhé oddálení termínu splnění. Má-li být určitá skutečnost kvalifikována jako důvod nemožnosti plnění, pak nemůže jít jen o dočasnou překážku, nýbrž musí jít o překážku trvalou. V tomto směru pravděpodobně nebude možné považovat pandemii nemoci COVID-19 a s ní spojená opatření vlády (omezující možnost čerpat službu) za překážku trvalou, ale pouze za překážku přechodnou, byť její dlouhodobost je výrazná.

Pokud byl smluven časový úsek pro plnění dané služby, přičemž výraznou část tohoto časového úseku pokrývá období, kdy nebylo zásahem vyšší moci možné službu čerpat, měl by spotřebitel po podnikateli požadovat obnovení jednání o smlouvě, ve kterém by byla platnost voucheru prodloužena (za férové považujeme prodloužení dobu, po kterou byly v účinnosti vládní omezení). Tento postup umožňuje § 1765 občanského zákoníku.

Pokud toto obnovení jednání podnikatel odmítne, může se spotřebitel obrátit na soud, který smlouvu případně změní namísto stran (§ 1766 občanského zákoníku).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2021 11:17, před 4 měsíci

Hezký den, paní Větrovcová,

děkuji za Vaši zprávu. Dohledala jsem si Vaši konverzaci s kolegou, kde vidím, že se podařilo zařídit nadstandardní stornování všech Vašich poukazů.
Pevně tedy věřím, že je vše v pořádku a situaci se nám podařilo vyřešit k Vaší spokojenosti.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 15:50, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2021 14:04, před 2 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.