Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
dne 19. 5. 2021 jsem na alza.cz objednala a zaplatila žehličku na vlasy Remington S6606 Curl&Straight Confidence. Zboží bylo vyzvednuto 20. 5. 2021 na pobočce Alza v Chomutově. Po jejím rozbalení z krabice a po konzultaci s dcerou jsem se rozhodla, že žehličku vrátím, a to z důvodu, že je těžší a nepraktická na manipulaci, na vlasy jsem jí nevyzkoušela a ještě téhož dne jsem objednala jiný typ žehličky na vlasy stejné značky, ale jiný, pro mě vyhovující, model.
Žehličku jsem zabalila do krabice a odnesla na pobočku Alza v Chomutově k jejímu vrácení ve 14 denní lhůtě (podána 29. 5. 2021). Žehlička byla na pobočce k reklamaci přijata a na e-mailovou adresu mi byl zaslán potvrzovací e-mail o přijetí reklamace k vyřízení. Ještě téhož dne mi byl zaslán od společnosti Alza e-mail, že reklamace (odstoupení od smlouvy) mi byla zamítnuta z důvodu porušení originálního obalu. Na tento e-mail jsem reagovala s tím, že jsi nejsem vědoma, že by byl originální obal porušen. Následně mi byl zaslán e-mail s odůvodněním, že na obalu jsou ochranné prvky, které byly porušeny. Dne 29. 5. 2021 podala stížnost na informační lince Alza ohledně zamítnutí vrácení zboží ve 14 denní lhůtě s odůvodněním, že žehlička nebyla použita, ale pouze vybalena a prohlédnuta. Specialistou zákaznického centra mi bylo sděleno, že vše prověří na reklamačním centru a sdělení mi bude zasláno na e-mailovou adresu. Dne 30. 5. 2021 mi bylo zasláno sdělení, že mooje reklamace číslo AVRA21517395 byla zamítnuta z důvodu, že se jedná o hygienické balení, které po otevření bohužel nepřijímají.
Děkuji
Žehlička na vlasy Remington S6606 Curl&Straight Confidence
vrácení peněz
|
Tweet |