Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#51008Nevrácení peněz za vrácené zboží + nekomunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2021, před 3 lety

Lukas Budilek

Znění stížnosti

Dobrý den,
kdybych měl vynechat sprosté slova, nic nenapíšu!

Alza! Neschopná firma která zaměstnává neschopné lidi!

Dotyčný který na tuto stížnost napíše opět odepíše robotickou zprávu typu - ráda / rád vše vyřeším napište na obchod@alza.cz standartní odpověď.

Zboží se vrátilo před 4 dny do skladu - při objednávce mi dorazil balík poškozený a tak mi obchod vrátil peníze za nedodané zboží.
To co jsem měl, jsem, ale posílal zpět protože chci komplet objednávku bez doobjednání!

Zásilka byla před 4 dny vrácena sklad kolem 10.42 a ve 12h jsem psal na FB Alzy + na chat Alza - Alza Premium, obě operátorky psali, že zaurguijí sklad! kolem 15h píšou, že už o ní ví a že balík viděli! A že mi vystaví dobropis!

17h píšu a nic! Prý ještě nejsou peníze vystavené spíš další den!

Je další den večer a za celý den nikdo nic nevystavil!
Další den také nic a dnes? 3.6. také nic!

Nyní semnou už ani nekomunikuje paní na chatu Alza Premium ani na FB!

Odporné chování operátoru!
+ neschopní operátoři kteří vyřizují emaily, protože mi během noci jeden stejný operátor odpoví i když mu jasně uvedu v emailu, že mám na účtě 2 dobropisy, jeden za nedodané a druhý za proplacenou dopravu kterou zasílám do ALzy, a 2x mi odpoví a zasílá email s dobropisem o kterém už skoro 7 dní vím!


Požadované řešení

Žádám o okamžité vystavení dobropisu za vrácené zboží v objednávce: 440312756
Jedná se o: 2x Airtag klíčenka, 1x Magsafe, 1x adaptér, 1x redukce


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému