Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
kdybych měl vynechat sprosté slova, nic nenapíšu!
Alza! Neschopná firma která zaměstnává neschopné lidi!
Dotyčný který na tuto stížnost napíše opět odepíše robotickou zprávu typu - ráda / rád vše vyřeším napište na obchod@alza.cz standartní odpověď.
Zboží se vrátilo před 4 dny do skladu - při objednávce mi dorazil balík poškozený a tak mi obchod vrátil peníze za nedodané zboží.
To co jsem měl, jsem, ale posílal zpět protože chci komplet objednávku bez doobjednání!
Zásilka byla před 4 dny vrácena sklad kolem 10.42 a ve 12h jsem psal na FB Alzy + na chat Alza - Alza Premium, obě operátorky psali, že zaurguijí sklad! kolem 15h píšou, že už o ní ví a že balík viděli! A že mi vystaví dobropis!
17h píšu a nic! Prý ještě nejsou peníze vystavené spíš další den!
Je další den večer a za celý den nikdo nic nevystavil!
Další den také nic a dnes? 3.6. také nic!
Nyní semnou už ani nekomunikuje paní na chatu Alza Premium ani na FB!
Odporné chování operátoru!
+ neschopní operátoři kteří vyřizují emaily, protože mi během noci jeden stejný operátor odpoví i když mu jasně uvedu v emailu, že mám na účtě 2 dobropisy, jeden za nedodané a druhý za proplacenou dopravu kterou zasílám do ALzy, a 2x mi odpoví a zasílá email s dobropisem o kterém už skoro 7 dní vím!
Žádám o okamžité vystavení dobropisu za vrácené zboží v objednávce: 440312756
Jedná se o: 2x Airtag klíčenka, 1x Magsafe, 1x adaptér, 1x redukce
|
Tweet |