Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51015Špatné vedení domluva sní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2021, před 3 lety

Petr Nyíri

Znění stížnosti

Dobrý den,

ve vaší pobočce v Pardubicích kterou vede ředitelka pí. S. a vedoucí prodejny p.D. jsem měl objednanou podlahu vinyl GrayLand v hodnotě 40.000kč po zjištění že je problém s dodavatelem jsme se domluvili s p.D. že převezeme z pobočky v Jihlavě do Pardubic potřebné množství které je objednáno p.D. mě ujistil že podlaha dorazí do Pardubic v úterý 1.6. NEJPOZDĚJI 2.6. Už je 3.6. Tak jsem zjišťoval kde je problém v Jihlavě mě bylo řečeno že to nějak vyšumělo stavil jsem se na prodejně p. D. měl nejspíše dovolenou pí. S. byla o kousek dál ani se neobtěžovala přijít a promluvit o dané situaci na to mě bylo řečeno od paní na informacích že už to bylo naloženo v Jihlavě a to jsem 10minut předtím mluvil s Jihlavou..

Jestli mě chtějí takhle oblbovat netuší informaci z JL byli jiné. A to nemluvím o odděleni informací když jsem tam opakovaně volal představil se a řekl slovo podlaha paní nevím jaká ale určitě jich bylo více mě bez toho aniž by věděli kvůli čemu volám přepojí do oddělení dřeva kde mně to nikdo nevezme. Tak volám znovu do UNI v PCE a než jsem paní vysvětlil kvůli čemu volám už mě chtěla zase přepojovat jinam. Takže mě volání na vaši pobočku stojí peníze a to nemluvím o tom kolik KČ mě stojí problémy způsobené vedením vaší pobočky v Pardubicích ale jsou to tisíce!!

S tím je spojené i nepříjemnost vašich zaměstnanců vůči jiným zákazníkům které jsem vypozoroval při čekáni na informacích. Přijde mi že váš personál by potřeboval řádné přeškolení jak vycházet se zákazníkem který ve vašich prodejnách nakupuje a tím živí vaše zaměstnance. Paní ředitelka by mohla vědět že když je tam nějaký problém a není v práci její podřízený a o problému slyšela protože stála mě na dohled v prodejně tak by mohla danou situaci řešit ještě k tomu když si Pí. S. vyžádám. Měli by jste si na této pobočce zjednat pořádek a z vaší strany čekám nějakou odpověď případně kompenzaci za vzniklé potíže které mě bez mála vyšli na 5000-10000kč.

Děkuji s pozdravem Petr Nyíri


Produkt

Podlaha Vinyl GrayLand EAN:5907501811010 kód:239556


Požadované řešení

Úhrada vzniklé škody způsobenou neschopností vašich zaměstnanců v pobočce v Pardubicích.
Náprava vedení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému