Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51015Špatné vedení domluva sní

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2021, před měsícem

Petr Nyíri

Znění stížnosti

Dobrý den,

ve vaší pobočce v Pardubicích kterou vede ředitelka pí. S. a vedoucí prodejny p.D. jsem měl objednanou podlahu vinyl GrayLand v hodnotě 40.000kč po zjištění že je problém s dodavatelem jsme se domluvili s p.D. že převezeme z pobočky v Jihlavě do Pardubic potřebné množství které je objednáno p.D. mě ujistil že podlaha dorazí do Pardubic v úterý 1.6. NEJPOZDĚJI 2.6. Už je 3.6. Tak jsem zjišťoval kde je problém v Jihlavě mě bylo řečeno že to nějak vyšumělo stavil jsem se na prodejně p. D. měl nejspíše dovolenou pí. S. byla o kousek dál ani se neobtěžovala přijít a promluvit o dané situaci na to mě bylo řečeno od paní na informacích že už to bylo naloženo v Jihlavě a to jsem 10minut předtím mluvil s Jihlavou..

Jestli mě chtějí takhle oblbovat netuší informaci z JL byli jiné. A to nemluvím o odděleni informací když jsem tam opakovaně volal představil se a řekl slovo podlaha paní nevím jaká ale určitě jich bylo více mě bez toho aniž by věděli kvůli čemu volám přepojí do oddělení dřeva kde mně to nikdo nevezme. Tak volám znovu do UNI v PCE a než jsem paní vysvětlil kvůli čemu volám už mě chtěla zase přepojovat jinam. Takže mě volání na vaši pobočku stojí peníze a to nemluvím o tom kolik KČ mě stojí problémy způsobené vedením vaší pobočky v Pardubicích ale jsou to tisíce!!

S tím je spojené i nepříjemnost vašich zaměstnanců vůči jiným zákazníkům které jsem vypozoroval při čekáni na informacích. Přijde mi že váš personál by potřeboval řádné přeškolení jak vycházet se zákazníkem který ve vašich prodejnách nakupuje a tím živí vaše zaměstnance. Paní ředitelka by mohla vědět že když je tam nějaký problém a není v práci její podřízený a o problému slyšela protože stála mě na dohled v prodejně tak by mohla danou situaci řešit ještě k tomu když si Pí. S. vyžádám. Měli by jste si na této pobočce zjednat pořádek a z vaší strany čekám nějakou odpověď případně kompenzaci za vzniklé potíže které mě bez mála vyšli na 5000-10000kč.

Děkuji s pozdravem Petr Nyíri


Produkt

Podlaha Vinyl GrayLand EAN:5907501811010 kód:239556


Požadované řešení

Úhrada vzniklé škody způsobenou neschopností vašich zaměstnanců v pobočce v Pardubicích.
Náprava vedení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 14:25, před měsícem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Vznikla-li prodlením spotřebiteli škoda, může ji požadovat z titulu porušení smluvní povinnosti (porušenou smluvní povinností je povinnost dodat zboží včas).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2021 16:37, před měsícem

Hezký den,

mezi prodejnami zásadně zboží nepřevážíme. Avšak sešly se 2 objednávky na větší množství totožného zboží.
Vyšli jsme zákazníkům vstříc a zařídili svoz z Jihlavy.
Opravdu nastala chyba v komunikaci a pověřený pracovník připravil tyto zákaznické objednávky 4.6.21 k odběru.
Zboží stále nebylo vyzvednuto.

Omlouváme se za vzniklé komplikace.

S pozdravem Za UNI HOBBY, a.s

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2021 09:30, před měsícem

K povinnostem spotřebitele v případě uzavření kupní smlouvy patří zejm. zaplacení kupní ceny a vyzvednutí zboží na ujednaném místě a v ujednaný čas. Ve zbytku se odkazujeme na naše první vyjádření.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na výše uvedená vyjádření reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 19:42, před 6 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.