Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:522
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 117 stížnostech.

#51112K předplacené kartě mi nutíte stálé, zpoplatněné připojení na omezenou dobu, bez mého souhlasu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2021, před 8 měsíci

Jaromír Levák

Znění stížnosti

Bez smlouvy mi rvete stálé, zpoplatněné (tarifem) připojení. Pouze mi došla sms zpráva bez možnosti na ni odpovědět. Je to jak v dobách minulých, kdy mi řezník slušné maso dovážil flaxou. Nemám zájem, nechci. Stálé připojení k internetu mám a jiné nechci. Je mi 71 a svět se nezboří, když nebudu na twitru, nebo jiné xichtoknize. Chci abyste tuto nabídku na mé číslo 777175950 zrušili, je to proti právu a dobrým mravům. Jaromír Levák, váš zákazník jsem již 20 let, doufám,že mne nenutíte skončit.


Požadované řešení

Neotravujte mne již z tarifem, ani z připojením k internetu. Děkuji. Levák


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2021 12:15, před 7 měsíci

Nevíme zcela přesně, zda jde v řešené věci o reklamní sdělení, anebo jiné sdělení (např. sdělení o budoucí jednostranné změně smluvních podmínek dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích), předpokládáme však, že jde o "prosté" reklamní sdělení a s tímto předpokladem se ke stížnosti vyjádříme.

Pokud spotřebitel sdělí podnikateli, že si nepřeje, aby mu činil reklamní nabídky prostřednictvím komunikačních prostředků umožňujících komunikaci na dálku, je podnikatel povinen toto respektovat.

V opačném případě by se mohlo jednat o tzv. agresivní obchodní praktiku zakázanou dle písm. c) přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Za užívání agresivních obchodních praktik hrozí podnikateli pokuta. Dozorovým orgán je v této věci Český telekomunikační úřad, k němuž může spotřebitel směřovat podnět.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2021 08:38, před 7 měsíci

Dobrý den, pane Leváku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 08:18, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2021 23:11, před 3 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.