Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:82
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 89 stížnostech.

#51119Dvojí rezervace peněz z účtu za jeden nákup

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2021, před měsícem

Milan Svitek

Znění stížnosti

Dne 9.6.2021 v 9:17 hod jsem v prodejně Lidl Česká republika v.o.s., provozovna: Praha, Nárožní chtěl provést za nákup platbu kartou přes mobilní telefon. Pokladní mi ještě před placením sdělila, že terminál dnes nějak nefunguje, něco s ním provedla, nastavila mi ho a řekla: zkuste to. Platbu ale nešlo provést. Znovu si vzala terminál do rukou, poté mi jej znovu nastavila a následně se mi podařilo provést platbu kartou. Okamžitě mi na mobilní telefon přišla zpráva z mojí banky o uskutečněné platbě pro Lidl ČR. Pokladní mě však upozornila, že se jí neotevřela pokladna, a proto prý platba nebyla provedena a nemohu odejít. Poté pokladní zavolala vedoucí, která mi i přesto, že jsem jí ukázal potvrzení o provedené platbě na svém mobilním telefonu, tvrdila, že se jedná pouze o rezervaci a platbu přesto musím provést znovu. Na mojí reakci, zda je normální požadovat po zákazníkovi opakovaně úhradu již zaplaceného nákupu, reagovala tak, že chyba je na straně mé banky a mám si to vyřídit s ní. Poté k nám přišla další zaměstnankyně, údajně rovněž vedoucí, hovořící slovensky, která rovněž trvala na tom, že mám provést platbu znovu a zavolat si na zákaznickou linku mé banky.

Následně jsem k terminálu celkem po čtvrté přiložil svůj mobilní telefon za účelem provedení úhrady nákupu. Později mi toto vedoucí potvrdila i na účtence, kam ručně napsala "rezervace platby 4x" a podepsala ji. Po tomto čtvrtém přiložení k terminálu platba opět proběhla a pokladní se konečně otevřela pokladna a sdělila mi, že platba byla provedena.

Ještě před odchodem z obchodu jsem měl a dosud stále mám na svém účtu dvě rezervace od společnosti Lidl. Nadto každá z těchto rezervací je na jinou částku. První je na částku 398,64 Kč a druhá na 392,64 Kč. Hodnota nákupu dle účtenky je 392,64 Kč.


Produkt

Účtenka č. 03503; Terminál: LIDL2712-53268271


Požadované řešení

Žádám o okamžité odblokování částky 398,64 Kč a rovněž o vyjádření, z jakého důvodu jsem byl nucen zaměstnanci společnosti Lidl k opakovanému provádění plateb a osočován z toho, že chyba je na straně mé banky. Toto je s ohledem na shora uvedené skutečnosti nepravdivé, když zcela zjevně byla chyba v platebním terminálu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 10:18, před měsícem

Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (podruhé stržená platba), bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit ochuzenému vše, co od ochuzeného získal ihned poté, co byl k tomu vyzván. Neučiní-li tak, ocitá se v prodlení a ochuzený má navíc možnost žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2021 12:03, před měsícem

Dobrý den, pane Svitku. Omlouváme se Vám za způsobené nepříjemnosti v naší prodejně. Doporučujeme Vám v této záležitosti kontaktovat náš zákaznický servis na e-mail hotline@lidl.cz . Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 19:38, před 5 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.