Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51137Neoprávněný poplatek - Předplatné her

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2021, před 3 měsíci

Vladimír Nováček

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 24.5.2021 přišla SMS, že mám týdenní předplatné na 99 Kč s informací, že zrušit se dá na uvedené adrese:
https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz/unsubscribe_links,420255786511.
Tato SMS se každý týden opakuje a bez mého vědomí je mi strhávána částka 99Kč týdně

Nicméně v první řádě, jsem se nikde neregistroval a nikde jsem nezadával, že bych chtěl nějaké členství. Zároveň na těchto pochybných stránkách nic jako "zrušení odběru není". Takže reálně se odběr nedá zrušit. Žádné služby na stránce mobile4fun jsem nevyužil a ani využívat nebudu.

Pokoušel jsem se dovolat na uvedené číslo. Nicméně bez odezvy.

Zároveň jsem psala e-mail na adresu: mobile4fun.cz@silverlines.info s prosbou o zrušení předplatného, registrace a vyřazení z databáze a zatím bez odezvy.



Děkuji Vladimír Nováček


Požadované řešení

Prosím o pomoc v řešení této věci. Vrácení neoprávněného ztržení platby 99 Kč, zrušení předplatného, registrace a vymazání osobních údajů z databáze.
Zároveň prosím společnost o zaslání potvrzení o zrušení veškerých výše zmíněných věcí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 11:17, před 3 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2021 13:31, před měsícem

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.