Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:298
Z toho za letošní rok:30
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 25 stížnostech.

#51153Dva měsíce mě je účtována částka za nevyžádané SMS 396 Kč operátor o2

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2021, před 10 dny

Dagmar Koukalová

Znění stížnosti

Všechno zablokováno prémiové SMS jak u operátora tak i firmy comgate a stále mě jsou účtovány přes operátora o2


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet o2


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2021 09:37, před 9 dny

Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2021 08:26, před 5 dny

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 20:00 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.