Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51156Baterie

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2021, před 9 dny

Oldřich Bureš

Znění stížnosti

Dobry den
Dne 31.5.2021jsem u Vás zakoupil Xiaomi Redmi Note 4 4GB/64GB Global,černý.Ale baterka v mobilu nevydrži ani 24hodin.Vybiji se po okamžitém zapnutí během chvile je baterie na 70 %.Proto toto zboži reklamuji a žádám o odpověd jak mam v reklamaci dále pokračovat.Děkuji za odpověd.
dan.doklad č.FZ 2100010168
Bureš Oldřich


Požadované řešení

žádám vrácení peněz tedy častky 3390kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2021 08:34, před 9 dny

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání. Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené lhůtě (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je lhůta zásadně 30denní), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2021 09:04, před 9 dny

Dobrý den,
kontaktujte nás prosím mailem, který naleznete na daňovém dokladu, naše reklamační oddělení vám s reklamací poradí.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.