Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51167Zrušení předplatné, které nemám objednané !!!

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2021, před 3 měsíci

Tomáš Schmidt

Znění stížnosti

Dobrý den, už dva měsíce chodí SMS mé přítelkyni ve znění - Právě jste odsouhlasil platbu pro Content for Mobile ve výši 99,0 CZK za předplatné - ,ale ona si žádnou službu neobjednala.Tak prosím o okamžité zrušení této platby!


Produkt

Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 12GB/128GB


Požadované řešení

Požaduji okamžité zrušení !


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 10:58, před 3 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 12:03, před 23 dny

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.