Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51167Zrušení předplatné, které nemám objednané !!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2021, před rokem

Tomáš Schmidt

Znění stížnosti

Dobrý den, už dva měsíce chodí SMS mé přítelkyni ve znění - Právě jste odsouhlasil platbu pro Content for Mobile ve výši 99,0 CZK za předplatné - ,ale ona si žádnou službu neobjednala.Tak prosím o okamžité zrušení této platby!


Produkt

Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 12GB/128GB


Požadované řešení

Požaduji okamžité zrušení !


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 10:58, před rokem

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 12:03, před 10 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 09:34, před 8 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.