Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:544
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51200Reklamace - nedodaná kompletní objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2021, před 3 lety

Daniel Hlinomaz

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednal jsem si zboží. Něco nepasuje na deklarovaný výrobek, jednu věc z asi 6ti nedodali vůbec. Prověřoval jsem si je před nákupem na ČOI a tam o nich nic není.
Na e-maily nereagují, telefon neexistuje. Problém je, že se firma tváří, jako iCall a přitom se jedná o #EXPERT4YOU s.r.o.

Konkrétní problémy - text reklamace zaslaný firmě ihned po dodání:
1. V dodávce bylo jen sklíčko na Garmin Vivoactive 4. Druhé balení se sklíčkem na Gramin Vivoactive 3 schází.
2. Sklíčko na Vivoactive 4 je o něco menší (to je možná záměr), ale hlavně nedoléhá v celé ploše. Poslední cca 2 až 3 mm jsou ve vzduchu, takže jednak je okraj šedivý a ne černý, jak by odpovídalo podkladu, kdyby dolehlo a jednak se pod ten nedoléhající okraj bude zachytávat bordel, což bude s časem vypadat dost odporně. (S odstupem času konstatuji, že tomu tak je.)


Produkt

objednávka č 1019027518


Požadované řešení

Vrátit peníze za obě krycí sklíčka.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému