Počet nahlášených stížností: | 544 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
objednal jsem si zboží. Něco nepasuje na deklarovaný výrobek, jednu věc z asi 6ti nedodali vůbec. Prověřoval jsem si je před nákupem na ČOI a tam o nich nic není.
Na e-maily nereagují, telefon neexistuje. Problém je, že se firma tváří, jako iCall a přitom se jedná o #EXPERT4YOU s.r.o.
Konkrétní problémy - text reklamace zaslaný firmě ihned po dodání:
1. V dodávce bylo jen sklíčko na Garmin Vivoactive 4. Druhé balení se sklíčkem na Gramin Vivoactive 3 schází.
2. Sklíčko na Vivoactive 4 je o něco menší (to je možná záměr), ale hlavně nedoléhá v celé ploše. Poslední cca 2 až 3 mm jsou ve vzduchu, takže jednak je okraj šedivý a ne černý, jak by odpovídalo podkladu, kdyby dolehlo a jednak se pod ten nedoléhající okraj bude zachytávat bordel, což bude s časem vypadat dost odporně. (S odstupem času konstatuji, že tomu tak je.)
objednávka č 1019027518
Vrátit peníze za obě krycí sklíčka.
|
Tweet |