Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.5.2021 jsem provedl platbu přímo u letecké společnosti Flydubai a zakoupil letenky z Prahy do Malé s přestupem v Dubaji. Cestovat jsme měli s touto leteckou společností Flydubai v datu 17.7.-1.8.2021. Dne 3.6.2021 mi přišla emailová zpráva, že náš let je zrušen. Společnost neuvedla žádný důvod, proč let zrušila. Ovšem zrušila pouze jednu část letu a to z Prahy do Dubaje a zpáteční let z Dubaje do Prahy. Jako náhradu nabídla přebookování letu, nebo voucher. Kontaktoval jsem společnost pomocí emailu, voucher jsem odmítl a domáhal jsem se vrácení celé částky za letenky 32080,38Kč. Po kontaktování na zákaznickou linku společnosti mi přišla automatická zpráva, že jsem v pořadí a do 27 dnů dostanu odpověď. Po přečtení recenzí, jak se společnost reaguje a jak se staví k vrácení peněz, jsem se rozhodl kontaktovat svoji banku (AirBank). S bankou řeším chargeback, jelikož jsem letenky platil debetní kartou, bylo mi sděleno, že bych se mohl domáhat pouze půlky zaplacené částky, protože byla zrušena pouze "půlka" letu, ikdyž jsem letenky koupil jako jeden celek.
Let Praha - Malé
Dožaduji se vrácení celé částky za zakoupené letenky od letecké společnosti
|
Tweet |