Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51279Nezastavení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2021, před měsícem

Petra Aubrechtová

Znění stížnosti

Dne 18.6.21 nezastavil řidič v zastávce Polní Pavlovice v 05.13 h a plnou rychlostí jen projel, přesto že jsem stála přímo na zastávce a nasazovala si roušku.


Požadované řešení

Upozornit řidiče, že:

Nastupování
Vozidlo zastaví na zastávce, pokud se v prostoru zastávky viditelně nachází alespoň jedna osoba nebo již na zastávce stojí jiné vozidlo.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2021 08:52, před měsícem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.