Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:487
Z toho za letošní rok:56
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 182 stížnostech.

#51380Reklamace vozidla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2021, před 5 měsíci

Petra Ben Amor

Znění stížnosti

Dne 5.5.jsme si u Vaší společnosti AAA Auto zakoupili vozidlo BMW 3, poznávací značky 6AE 7800. Vozidlo jsme s Vaším pracovníkem na pobočce vybírali pečlivě. Na jeho doporučení jsme si vybrali tento vůz. Po převezení vozidla z Ostravy do Znojma jsme měli předváděcí jízdu, která trvala cca 15 minut. Bylo nám řečeno, že vozidlo je ve výborném stavu, je zde nová spojka a není potřeba vůbec nic měnit. Podpis smlouvy byl rychlý, dostali jsme k podpisu i předávací protokol k testovací jízdě, který jsme v dané rychlosti podepsali. měli jsme k Vám plnou důvěru, oba dva pracovníci se kterým jsme komunikovali nás přesvědčovali, že vozidlo je v naprostém pořádku. Po 14 dnech nám vozidlo vypovědělo službu a my jsme museli využít odtahovou službu. Od té doby je vozidlo stále v servisu. Musí se vyměnit rozvodový řetěz, opravit funkce start/stop, vyměnit čidlo v panelu a hlavně vyměnit veškeré trysky na vysokotlakostním čerpadle. V tuto chvíli se bavíme o opravě za necelých 100.000 kč. Samozřejmě jsme počítali s nějakou investicí, ale ne v takové výši. Samotné vozidlo jsme pořídili za 130.000 Kč a bylo nám řečeno, že vozidlo je v perfektním stavu. Nerozumíme tomu. Dali jsme Vám plnou důvěru a teď nám zbyly jen oči pro pláč. Tímto chceme vozidlo reklamovat celé, ne přes Carlife. Chceme vozidlo vrátit a dostat tak peníze, za které jsme auto pořídili, jelikož již nemáme k tomuto autu důvěru Navíc nehodláme platit ani korunu servisu. Pokud nám nebude vyhověno, předám vše mému právníkovi, který mi i poradil se v dalším případě obrátit i na média.


Produkt

BMW vozidlo


Požadované řešení

vrácení vozidla


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 10:02, před 5 měsíci

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2021 21:14, před 5 měsíci

Vážená paní Ben Amor,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byla kolegy již informována. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2021 10:13, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2021 14:04, před 2 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.