Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#51481Nevyřízená výměna zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2021, před 11 měsíci

Věra Kulišťáková

Znění stížnosti

Objednala jsem pro manžela vyhřívanou vestu XXL na webu Bester. Byla mu však těsná, zboží jsem zaslala s formulářem pro výměnu na uvedenou adresu Rumble corp.s.r.o. Letní 76, Krhová 756 63. Z pošty přišla sms o převzetí zboží adresátem, ale od té doby (29.3.2021) se nikdo neozval a zboží mi nebylo zasláno. Nemám na firmu jiné kontakty než email a adresu. Emailem jsem se ozvala, kdy mi zašlou zboží a odpověď jsem nedostala. Před měsícem jsem jela přes Krhovou a zvonila u dveří domu, kde má firma sídlo. Nikdo mi neotevřel.


Produkt

Unisex vyhřívaná vesta Flamevest černá XXL


Požadované řešení

Chtěla bych vyměnit vestu za větší XXXL nebo vrátit 690 kč, které jsem zaplatila.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2021 11:26, před 11 měsíci

Do 14-ti dnů od převzetí zboží může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu, pokud zboží zakoupil distančním způsobem, tedy například na internetu, jak stanoví § 1829 občanského zákoníku.

Odstoupení od kupní smlouvy znamená zrušení smlouvy od samého počátku. Povinností spotřebitele je zboží vrátit a povinností prodejce je vrátit veškeré peněžní prostředky, které od spotřebitele přijal.

Pokud skutečná velikost výrobku odpovídá velikosti popsané u objednávky, prodávající není povinen věc vyměnit v rámci reklamace, jelikož ta není vadná. Pokud však skutečná velikost neodpovídá, může spotřebitel věc reklamovat, a tehdy bude prodávající povinen spotřebiteli bezplatně dodat v 30 denní zboží, které bylo předmětem objednávky. Pokud by spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající by byl povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.

Dle jiného zákonného režimu výměna neprobíhá, ledaže by se spotřebitel na tom s prodávajícím prokazatelně dohodl, a tedy i na podmínkách takové výměny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2021 14:26, před 10 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 15:27, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.