Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51515Zpoždění vlaku a zeleninový salát bez zeleniny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2021, před 3 lety

Jakub Marek

Znění stížnosti

Odjezd vlaku směr Brno: 7:59
Odjezd vlaku z Brna směr Praha: 8:39
Čas na přestup 20 minut po příjezdu. Bohužel vlak měl zpoždění přesně 20 minut, co si má taky člověk plánovat na přesno když jede Českými Drahami - a to mě ukecala žena jelikož nechtěla abych řídil tam a zpět v jeden den. Nebýt zpoždění druhého vlaku, tak bychom zůstali na hlavase a bez možnosti vrácení jízdného. “Naštěstí” zpoždění druhého vlaku se také protáhlo a všechno dobré.

Nicméně mne zklamal rýžový salát v restauračním voze, ve kterém měla být zelenina (podle obrázku rajčata, paprika, okurky) ale byla tam pouze rýže a cibule - nuda, nedojedl jsem.

V jídle byl přesně jeden kousek 1cm papriky, jinak nic. Vyžaduji papriku za kterou jsem zaplatil. Salát měl být barevný, avšak byl hnědý.


Produkt

Rýžový salát se zeleninou BEZ ZELENINY


Požadované řešení

Chci salát s rajčetem, okurkou i paprikou, ne pouze s cibulí. Zpoždení není potřeba řešit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému