Společnost


PEPCO Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51636Odmítnutí výměny zboží - pobočka v Kauflandu v Českých Budějovicích

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2021, před 20 dny

Sonja Balla Topková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 11.7.2021 kolem 6 hodiny večer, bylo na Vaší pobočce v Kaflundu v ČB odmítnuto vrácení zboží. Ten samý den ráno bylo zakoupeno zboží v pobočce v Českém Krumlově. Jednalo se o dárek miminkovského zboží. Velikost byla malá a chtěli jsme zboží vyměnit za větší. Na pobočce jsme předložili paragon a ustřižené cenovky (jednalo se o dárek, kde je nevhodné ponechat cenovky). Arogantním jednáním nás poslali zpátky do Krumlova, že si nás budou pamatovat. Odešli jsme a na jiné pobočce v Českých Budějovicích nebyl s vrácením zboží žádný problém. Hned jsme zakoupili zboží ve větší velikosti. Na pokladně je mimo jiné uvedené, že zakoupené zboží lze vrátit na jakékoliv pobočce do 30 dnů bez udání důvodů společně s paragonem zakoupeného zboží.


Produkt

Tepláková souprava a džíny pro chlapce 12-18 měsíců


Požadované řešení

Vrácení zboží a zakoupení většího


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2021 17:02, před 12 dny

Z obsahu stížnosti vyplývá, že "nakonec" došlo k vrácení, resp. výměně daného zboží. K tomu došlo v souladu se smluvními podmínkami, dle kterých je možné vrátit zboží zakoupené na kamenné provozovně prodávajícímu do třiceti dnů na jakékoliv pobočce.

Pokud se prodávající smluvními podmínkami neřídí (tzn. odmítne přijmout zboží nabízené spotřebitelem ke vrácení, resp. k výměně), může spotřebitel požadovat náhradu škody z titulu porušení smluvní povinnosti, jestliže mu nějaké vznikla (zbytečně vynaložené cestovné atd.).

Jelikož celá věc byla smírně vyřešena prostřednictvím jiné pobočky v témže místě, stížnost tímto uzavíráme.