Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 29.5.2021 jsem si přímo u letecké společnosti Flydubai zakoupila letenky z Prahy do Malé, s mezipřistáním v Dubaji. Naplánovaná cesta se měla konat v datu 29.6.-10.7.2021. Dne 3.6.2021 mi však přišel e-mail od Flydubai, že se náš let nebude konat, důvod neobeznámen. Nebyly, ale zrušeny všechny části letu. Pouze z Prahy do Dubaje a zpáteční let Dubaj-Praha. O cestě Dubaj-Malé, Malé-Dubaj nepadla ani zmínka. Byla nám nabídnuta náhrada ve formě přebookování letu či voucheru. Po domluvě se svou spolucestující jsem chtěla cestu tedy přebookovat na září, což ovšem nebylo možné, šlo přebookovat pouze do srpna. Avšak znovu obnovené lety na Maledivy byly možné až od 22.9.2021. Ihned jsem kontaktovala leteckou společnost, jak telefonicky tak e-maily. Poté, 7.6.2021, jsem dostala tři možnosti, jak situaci vyřešit. 1) Letět s Emirates, 2) Jiný let do evropské destinace, 3) Vrácení peněz, buď ve formě voucheru (zpracování za 1-2 týdny) nebo na původní účet, odkud byly letenky zaplaceny (za 5-7 týdnů). Vybrala jsem poslední možnost-vrácení peněz na účet. Jedná se o částku 29,252.00Kč. Za 20 dní mi do mailu přišly 2 vouchery s platností na jeden rok. Můj požadavek to ale nebyl. Přišel mi ještě e-mail s informací, že nahlédli do záznamů a můj požadavek byl postoupen ve formě voucherů. Již uběhlo více než 5 týdnů od požádání o navrácení peněz a stále marně čekáme.
Lety Praha - Malé, Malé - Praha, 29.6.-10.7.2021. Let FZ 1782/FZ 1569, FZ 1208/FZ 1781).
Dožaduji se vrácení celé částky za zakoupené letenky od letecké společnosti Flydubai. Tato možnost mi byla nabídnuta přímo i leteckou společností.
|
Tweet |